Õpetaja ametijuhendi analüüs (rühmatöö) (Meeskonna töö aine) (arvestuslik)
Mis on ametijuhendi eesmärk
Millistest osadest koosneb
Kelle huvides koostatud
erinevus töölepingu ja ametijuhendi vahel.
Ametijuhend võiks olla struktureeritud, mitte "essee" laadne. Kohustused, õigused, vastutused võiksid olla eraldi välja toodud. Sees peaks olema ka muutmise kord, koostamise kuupäev. Vormistus hea ja mugav lugeda. Andmed alluvuse, aruannete esitamise kohustus (kellele), kes asendab ja keda asendab. Ht tehnoloog tegeleb õppekava arendamise eest. Kellele allub ja kellele esitab tehnoloog aruanded. Kes asendab HT tehnoloogi ja keda võib asendada HT tehnoloog. ....see ei ole minu pädevuses (HT tehnoloog- muusika õpetaja, ei ole augu täide). Ametikoha eesmärk, väga oluline, õpetaja õigused/kohustused, kuidas on tasakaalus. Ht tehnoloog ei pea olema igapäevases suhtelemises lastega. Ametijuhendi koostamisel lähtuda reaalsusest (ametijuhendi muutmise kord).
Avalik teenistuse seadus, ametijuhendi koostamine. Tööaeg läheb töölepingu sisse. Ametijuhend on seotud antud töökohaga (ametiga), mitte ei ole individuaalne. Eeldused ja nõuded ametikohale. Valdaks pedagoogikat, ikt vahendeid, (soovituslik inglise keel). Kelle huvides on ametijuhend koostatud tööandja ja töötaja vaheline. Ametijuhend aitab selgitada vaidlusi. Mida minult oodatakse, eeldatakse.
Tee valmis ametijuhendi visioonid, ei pea olema valmis ametijuhend.
Koolituskava (iseseisev töö 3)
Mida teeb koolitaja ja mida sab õppija. Mis on koolituse eesmärk.
Läbi viia 5 inimesega. Nt kuidas koostada ühiseid dokumente googledrives. Kuidas jagada!!!! Peab õpetama vähemalt 1 oskust õpetajale, ära mine liiga suureks. Vaata õppevideosid, õppematerjale. Millist vajadust näeb õppeala juhataja, direktor, lähtu sellest. Oluline on saada tagasiside, kuidas küsida. Koosta vormi peale.
nt Cliptomize, arvesta erinevate tingimustega, nt et videod ei tööta, kuidas on wifi jne.Nt lae videod alla. Emaze keskkond (lisa saab Hitsast)
Õppeprotsessi kirjeldus
Koolitus on 2 etapiline. Koolitus
toimub ühel päeval. Vajalik eelnev ettevalmistus: teha oma konto Emaze
keskkonda ja mõelda välja 3 slaidi materjal (selleks otsida omale
vajalik materjal, olla ettevalmistanud ka pildi
lisamiseks,.....)Osalejatele saadetakse piltlik kokkuvõte. Kohapeal
valmistab osaleja oma esitluse ja eitleb seda teistele osalejatele.
Lõpus arvamusuuring, kuidas saab Emaze keskkonnas esitlust kasutada
õppetöös ja esitlusel. .....
Avel lisaks pildid (Drives)
Praktika ül 1,2
IKT- vajaduse kaardistus
dokumenteerida, eliis, e-lasteaed. Lähtu oma lasteaia vajadustest. Ei pea vormistuselt olema tabel.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar